УВАГА!!! Завдання на останній тиждень 25-29 травня
Історія 25 травня
Узагальнення за Розділом 6 "Усе має минуле"
Завдання для самостійного опрацювання:- Повторити матеріали за параграфами 25-29
Узагальнення до курсу. Наше минуле: коли, де, і як? натиснути ТУТ
!!!! 25 травня з 11 до 12 години виконай контрольний онлайн-тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 789117
Зарубіжна література 25-26 травня
Узагальнення за рік
Завдання для самостійного опрацювання:
- Переглянути презентацію "Впізнай письменника за портретом" натиснути тут- Виконати інтерактивні вправи (скріншоти виконаних інтерактивних вправ надсилайте у мессенджер або у Viber):
вправа "Знайди пару. За вивченими творами"
вправа "Скачки. Повторення вивченого"
вправа "Знайди пару. Автор - герой твору"
вправа "Пазли за вивченими творами"
- Шановні п"ятикласники! Пропоную вам познайомитися з інтерактивною книгою "Література на літо", в якій представлена література, що буде вивчатися у 6 класі натиснути ТУТ
- ЛІТЕРАТУРНИЙ ФОТОКВЕСТ
Тест до Дня вишиванки (21 травня) "Вишиваночка моя, вишиванка" за посиланням join.naurok.ua код доступу 3312745
16 травня 2020 року святкуємо День Європи в Україні!
Країни і столиці Європи у віршах. Дана відео презентація допоможе легко запам'ятати назви країн та їх столиць у легкій віршованій формі, а також допоможе вивчити прапори країн та місцеположення країни на карті світу.
Всіх охочих запрошую пройти онлайн-квест "ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПІ"! та перевірити свої знання!
УВАГА!!! Завдання на наступний тиждень 18-22 травня
ІСТОРІЯ завдання на 18 -22 травня
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 8. ПРИГАДАЄМО НАЙВАЖЛИВІШЕЗавдання для самостійного опрацювання:
- ОБЕРІТЬ з параграфа 29 (сторінки 204-207) 2 станції (на вибір) та виконайте письмово у зошиті відповідні завдання. Фото виконаних завдань Практичного заняття надішліть на електронну пошту вчителя, у мессенджер або Viber
- Повторити параграф 25-28 Розділу 6 "Усе має минуле" та підготуватися до тематичного тестування.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА завдання на 18 -22 травня
Узагальнення за розділом "СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ".
Завдання для самостійного опрацювання:
!!! Фото письмових завдань та скріншоти виконаних інтерактивних вправ надсилайте у мессенджер або на електронну адресу.
- !!! 19 травня з 12 до 13 години виконай Контрольний онлайн-тест за розділом "Сучасна література. У колі добрих героїв" за посиланням join.naurok.ua Код доступу 843393
- Переглянь дивовижний мультик та спробуй визначити, про що він, та чому навчає історія з мультика, натиснути ТУТ. Свою думку напиши письмово в зошиті.
"Контрольна робота "У колі добрих героїв"
"Контрольна робота "У колі добрих героїв"
ІНФОРМАТИКА завдання на 18 -22 травня
Урок повторення і систематизації навчального матеріалу за рік
Завдання:
- !!!21 травня з 12 до 13 години виконати підсумковий онлайн-тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 7259100
Дорогі п’ятикласники! Щороку 8–9 травня Україна відзначає День пам’яті та примирення і День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Гасло Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги традиційно – “1939– 1945. Пам’ятаємо. Перемагаємо”. А символом вшанування жертв війни є Мак пам’яті.
Сподіваюсь, що ви із задоволенням навчаєтесь в онлайн-школі. Раджу вам обов’язково переглянути цей відео урок, який присвячений саме подіям Другої світової війни та долучитися до акції "Мак пам’яті"
УВАГА!!! Завдання на наступний тиждень 12-15 травня
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА завдання на 12 травня
Продовжуємо працювати з текстом твору Туве Янсон "Капелюх чарівника". Читати онлайн повість-казку ТУТ. Виклад змісту "Капелюх чарівника" скорочено ТУТ
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання:
- Переглянути експрес-урок "Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Чарівність художнього світу твору" натиснути ТУТ
- Переглянути експрес-урок «Капелюх чарівника». Персонажі повісті, втілення в них ідей доброти, сімейних цінностей" натиснути ТУТ
Перевір себе: (відповіді надіслати у мессенджер або Viber)
- Розв’язати кросворд натиснути тут
- Виконати завдання робочих аркушів:
- Намалювати улюбленого героя з повісті-казки "Капелюх чарівника" (фото надіслати у мессенджер або Viber)
- Переглянути експрес-урок "Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Чарівність художнього світу твору" натиснути ТУТ
- Переглянути експрес-урок «Капелюх чарівника». Персонажі повісті, втілення в них ідей доброти, сімейних цінностей" натиснути ТУТ
Перевір себе: (відповіді надіслати у мессенджер або Viber)
- Розв’язати кросворд натиснути тут
- Виконати завдання робочих аркушів:
- Намалювати улюбленого героя з повісті-казки "Капелюх чарівника" (фото надіслати у мессенджер або Viber)
ІНФОРМАТИКА завдання на 14 травня
Урок №30. Постановка завдання, планування та виконання проекту
Завдання:
- Виконати практичне завдання в зошиті або текстовому документі (програма MS Word) "Виконання комплексного навчального проекту "Народний календар"(використовуючи матеріал презентації) НАТИСНУТИ ТУТ. Результат роботи (фото сторінок зошита або текстовий
документ) надіслати на електронну пошту вчителя, у мессенджер
або Viber)
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 551001
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 551001
Завдання на 04-08 травня
Увага!!! Фото письмових завдань та скріншоти виконаних інтерактивних вправ надсилайте у мессенджер або на електронну адресу
ІСТОРІЯ завдання на 04-08 травня
Турбота про здоров’я: колись і сьогодні. Як колись проводили вільний час.
Завдання для самостійного опрацювання:
- Переглянути короткі відеоуроки з теми 1) НАТИСНИ ТУТ 2) НАТИСНУТИ ТУТ
- Опрацювати параграф 28 підручника
- Виконати завдання 2-4 (письмово) ст. 201
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 616312
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА завдання на 04-08 травня
Туве Янсон (1914-2001). "Капелюх чарівника"ПОДОРОЖ ДОЛИНОЮ МУМІ-ТРОЛІВ
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання :
- Опрацювати презентацію життєвого шляху фінської казкарки Туве Янсон НАТИСНУТИ ТУТ, ст. 245-247 у підручнику
- Переглянути Експрес урок "Казки Туве Янсон" НАТИСНУТИ ТУТ
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 119711
- Ланцюжок подій повісті-казки Туве Янсон "Капелюх Чарівника" відео тут
- Прочитати казку Т.Янсон "Капелюх чарівника" текст твору
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 213459
На допомогу учню. Анкета. Переказ твору. Характеристика персонажів. Уривки з повісті (розділи 1, 2, 5)
Мультфільм "Все дело в шляпе". Переглянути
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 805996
НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ
Пауль Маар. "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
ІНФОРМАТИКА завдання на 04-08 травня
Узагальнення і систематизація за Розділом 4 "Алгоритми і програми"
Завдання:
- Повторити матеріал підручника Розділ 4 "Алгоритми і програми" ПАРАГРАФ 4.1-4.6
- Виконати інтерактивну вправу на повторення вивченого НАТИСНУТИ ТУТ (надіслати скріншот виконаної вправи)
- УВАГА!!! 07 травня з 12 до 13 години виконати контрольний онлайн-тест за Розділом 4 "Алгоритми і програми", відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 941181
Завдання:
- Повторити матеріал підручника Розділ 4 "Алгоритми і програми" ПАРАГРАФ 4.1-4.6
- Виконати інтерактивну вправу на повторення вивченого НАТИСНУТИ ТУТ (надіслати скріншот виконаної вправи)
- УВАГА!!! 07 травня з 12 до 13 години виконати контрольний онлайн-тест за Розділом 4 "Алгоритми і програми", відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 941181
ІСТОРІЯ завдання на 27-30 квітня
Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки
Завдання для самостійного опрацювання:
- Опрацювати параграф 27 підручника, повторити параграф 26
- Опрацювати параграф 27 підручника, повторити параграф 26
- Виконати завдання 1-3, на вибір (письмово), відповідати на запитання (усно) ст. 193
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА завдання на 27-30 квітня
Продовжуємо працювати з текстом твору Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика".
Читати онлайн ТУТ. Стислий переказ твору, виклад змісту скорочено ТУТ
Завдання для самостійного опрацювання:
- Переглянути презентацію НАТИСНИ ТУТ
- Виконати інтерактивні вправи:
Завдання для самостійного опрацювання:
- Переглянути презентацію НАТИСНИ ТУТ
- Виконати інтерактивні вправи:
1) Вправа Реальне й фантастичне в повісті "Чарлі і шоколадна фабрика" НАТИСНИ ТУТ
2) Вправа «Правда–неправда» НАТИСНИ ТУТ
3) Вправа "Хто є хто?" НАТИСНИ ТУТ
4) Скласти пазл «Персонаж чи герой твору?» НАТИСНИ ТУТ
Творче завдання (письмово, в зошиті): Чому, незважаючи на бідність і скруту, у родині Бакетів панують любов і взаєморозуміння?
Творче завдання (письмово, в зошиті): Чому, незважаючи на бідність і скруту, у родині Бакетів панують любов і взаєморозуміння?
Складіть формулу родинного щастя.
___________+____________+ ____________ = РОДИННЕ ЩАСТЯ
- Практична робота № 6. Складання і виконання проектів із циклами відео тут
___________+____________+ ____________ = РОДИННЕ ЩАСТЯ
ІНФОРМАТИКА завдання на 27-30 КВІТНЯ
Складання та виконання проектів із циклами Практична робота 6
(у підручнику ст. 206)
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання
(у підручнику ст. 206)
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання
1. Переглянути презентацію до уроку НАТИСНИ ТУТ
2. Повторити 4.1-4.6. Підготуватися до контрольного тематичного тестування.
ІСТОРІЯ 21-24 квітня
РОЗДІЛ 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕМісто та село: у минулому і тепер УРОК ОНЛАЙН ШКОЛИ
Завдання для самостійного опрацювання:
- Переглянути короткий відеоурок з теми НАТИСНИ ТУТ
- Опрацювати параграф 26 підручника, повторити 25
- Виконати завдання 4 (письмово), завдання 5 (усно) ст. 185
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 473359
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 21-24 квітня
Продовжуємо працювати з текстом твору Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". Читати онлайн ТУТ. Стислий переказ твору, виклад змісту скорочено ТУТЗавдання для самостійного опрацювання:
- Дистанційний урок з елементами візуалізації. Образи дітей. Схема-характеристика героїв. ТУТ
- Вправа "Знання тексту Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика" ТУТ
- Вправа "Впізнай героя" ТУТ
- Вправа "Сюжетний план" ТУТ
- Відпочинь. Весела фізкультхвилинка з Умпа-Лумпами ТУТ
- Заповнити Робочу картку повісті-фентезі "Чарлі і шоколадна фабрика"(у зошиті)
- Тест Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
- Використовуючи хмаринки слів, складіть характеристики головних героїв (письмово у зошиті)
ІНФОРМАТИКА 21-24 квітня
Цикли з передумовою
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання
1. Переглянути презентацію до уроку НАТИСНИ ТУТ
2. Опрацювати п. 4.6
3. Виконати письмово в зошиті завд.3,4 (на вибір) ст. 205
4. Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 960266
2. Опрацювати п. 4.6
3. Виконати письмово в зошиті завд.3,4 (на вибір) ст. 205
4. Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 960266
ІСТОРІЯ 13-17 квітня
РОЗДІЛ 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕПраця і господарство: колись і сьогодні
Завдання для самостійного опрацювання:
- Переглянути короткий відеоурок з теми НАТИСНИ ТУТ
Праця і господарство відео- урок ТУТ
- Переглянути презентацію НАТИСНИ ТУТ
- Опрацювати параграф 25 підручника, виконати завдання 1-2 ст. 178 (усно), завдання. 3,4 ст. 178 (письмово)
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 13-17 квітня
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
Роальд Дал (1916-1990). "Чарлі і шоколадна фабрика"
Завдання:- Опрацювати опорну схему "Сучасна дитяча література"
- Опрацювати біографічні відомості про Роальда Дала за опорним конспектом
-РОАЛЬД ДАЛ ЦІКАВІ ФАКТИ ТУТ
-Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з життям та творчістю Роальда Дала
- Опрацювати "Мудра і добра повість-казка для дітей і про дітей" натисни тут
- відеурок "Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика" ТУТ
- Прочитати фентезійну повість «Чарлі і шоколадна фабрика»- відеурок "Роальд Дал. "Чарлі і шоколадна фабрика" ТУТ
ПЕРЕВІР СЕБЕ! Виконай онлайн-тест "Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика" (1-10 розділи), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 170656
На допомогу вчителю віртуальна дошка
Заняття І Сучасна дитяча література. Роальд Дал (1916-1990) і його казкова повість "Чарлі і шоколадна фабрика".
Заняття ІІ-ІІІ. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.
ІІІ. Доброта і щирість головного героя твору.
ПЕРЕВІР СЕБЕ! Виконай онлайн-тест "Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика" (1-10 розділи), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 170656
На допомогу вчителю віртуальна дошка
Заняття І Сучасна дитяча література. Роальд Дал (1916-1990) і його казкова повість "Чарлі і шоколадна фабрика".
Заняття ІІ-ІІІ. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі.
ІІІ. Доброта і щирість головного героя твору.
ІНФОРМАТИКА 13-17 квітня
АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання
Зверни увагу!
2. Переглянути навчальне відео НАТИСНУТИ ТУТ
ІСТОРІЯ 06.04-10.04
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання
Зверни увагу!
2. Переглянути навчальне відео НАТИСНУТИ ТУТ
ІСТОРІЯ 06.04-10.04
Дослідники історії
Переглянути відео "Нестор Літописець. Історія України. Загадки Історії." НАТИСНИ ТУТ
Переглянути відео «КАРПА ПРО ЛЕСЮ УКРАЇНКУ: Мавка, фемінізм і 200 гривень» НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вгадай поняття"НАТИСНИ ТУТ
Виконай контрольний онлайн-тест з теми "Дослідники історії" (§21 - 24), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 278828
Творчі завдання:
-Спробуй створити свій літопис (записавши одну із історій своєї сім`ї або відому історичну подію), (до 10 речень)
- Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті, Нестора-літописця або Михайло Грушевський на вибір.
1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вгадай поняття"НАТИСНИ ТУТ
Виконай контрольний онлайн-тест з теми "Дослідники історії" (§21 - 24), відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 278828
Творчі завдання:
-Спробуй створити свій літопис (записавши одну із історій своєї сім`ї або відому історичну подію), (до 10 речень)
- Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті, Нестора-літописця або Михайло Грушевський на вибір.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 06.04-10.04
МАРИНА ЦВЄТАЄВА «КНИЖКИ В ОБКЛАДИНКАХ ЧЕРВОНИХ»
Завдання: - Опрацювати матеріал підручника ст. 232-237 (підручник тут)
- Переглянути презентацію «М.Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці» (автор Г.Дорох)
- Переглянути відеопоезію «Книжки в обкладинках червоних»
Опрацювати опорний конспект – аналіз поезії (письмово у зошиті)
Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 452638
Додатково:
- Прослухати аудіозапис вірша М.Цвєтаєвої «Книжки вобкладинках червоних» мовою оригіналу
- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з поезією М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»
Додатково:
- Прослухати аудіозапис вірша М.Цвєтаєвої «Книжки вобкладинках червоних» мовою оригіналу
- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з поезією М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»
Виконати Контрольний онлайн-тест за розділом "Сила творчої уяви (Л.Керролл "Аліса в Країні Див", М.Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці") відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 245554
Виконати інтерактивну вправу на повторення вивченого "Сила творчої уяви (Л.Керролл "Аліса в Країні Див", М.Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці") ТУТ
Виконати інтерактивну вправу на повторення вивченого "Сила творчої уяви (Л.Керролл "Аліса в Країні Див", М.Цвєтаєва "Книги в червоній палітурці") ТУТ
ГРАЮЧИСЬ - НАВЧАЄМОСЬ
Вправа-розмальовка
Вправа-розмальовка
ІНФОРМАТИКА 06-10.04
АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ
ЗАВДАННЯ для самостійного опрацювання
1. Переглянути презентацію до уроку НАТИСНИ ТУТ
2. Опрацювати п. 4.5
2. Опрацювати п. 4.5
3. Переглянути відео-урок НАТИСНУТИ ТУТ
Поняття розгалуження, висловлювання ТУТ
4. Виконати письмово в зошиті завд.1,3,4 ст 199-200
ІСТОРІЯ 16.03-04.04
ІСТОРИЧНІ ПРАЦІ ПРО УКРАЇНУ ТА ЇХНІ АВТОРИ
1. Опрацювати параграф 22 підручника,
Письмово виконати завдання 2 на ст. 157
2. Опрацювати параграф 23 підручника,
Письмово виконати завдання 2-3 на ст. 164
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 16.03-03.04
Експрес-урок "Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див"
ЗАВДАННЯ
1. Прочитати Розділи 6-8
Усно відповідати на запитання до розділів.
Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 772792
2. Прочитати Розділи 9-11
Усно відповідати на запитання до розділів.
Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 778858
3. Перевір себе! ВПРАВА 1. НАТИСНУТИ ТУТ, ВПРАВА 2. НАТИСНУТИ ТУТ
Інтерактивний плакат за повістю-казкою Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див"
1. Повторити п. 4.2-4.3. Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 578694
АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ
Переглянути презентацію до уроку тут
ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати п. 4.4., виконати письмово в зошиті завд.1. 4 ст 192
2. Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 716490
1. Прочитати Розділи 6-8
Усно відповідати на запитання до розділів.
Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 772792
2. Прочитати Розділи 9-11
Усно відповідати на запитання до розділів.
Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 778858
3. Перевір себе! ВПРАВА 1. НАТИСНУТИ ТУТ, ВПРАВА 2. НАТИСНУТИ ТУТ
Інтерактивний плакат за повістю-казкою Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див"
Персонажі казки Льюїса Керрола
ІНФОРМАТИКА 16.03-03.04
ЗАВДАННЯ1. Повторити п. 4.2-4.3. Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 578694
АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ
Переглянути презентацію до уроку тут
ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати п. 4.4., виконати письмово в зошиті завд.1. 4 ст 192
2. Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 716490
ПРАКТИЧНА РОБОТА №5
"СКЛАДАННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПРОЕКТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ЦИКЛІВ З ЛІЧИЛЬНИКОМ"
Немає коментарів:
Дописати коментар