ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС



ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН"
Ресурси:
https://quizlet.com/_8ugrpu?x=1jqt&i=1u26ee
https://quizlet.com/_8ugbj4?x=1jqt&i=1u26ee
https://wordwall.net/play/5108/037/251
https://wordwall.net/play/4269/791/697
https://raptivity2020-prod.s3.amazonaws.com/.../interacti...
https://wordwall.net/play/4295/790/833

УВАГА!!! Завдання на останній тиждень 25-29 травня

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ завдання на 28 травня

Урок систематизації та узагальнення знань
ТРЕНАЖЕРИ ДЛЯ ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ: 
- Дати. Теми 9-17 охоплюють період від Руїни до кінця ХІХ століття включно ТУТ
- Портрети персоналій, необхідних для розпізнавання ТУТ
Гра-тренажер "Перевір себе". Історія України. Пам’ятки мистецтва та архітектури ТУТ

Тест до Дня вишиванки "Вишиваночка моя, вишиванка" за посиланням  join.naurok.ua код доступу 3312745

16 травня 2020 року святкуємо День Європи в Україні! 

Країни і столиці Європи у віршах. Дана відео презентація допоможе легко запам'ятати назви країн та їх столиць у легкій віршованій формі, а також допоможе вивчити прапори країн та місцеположення країни на карті світу.


Всіх охочих запрошую пройти онлайн-квест "ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПІ"! та перевірити свої знання!


УВАГА!!! Завдання на 21-22  травня


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  завдання на 21-22 травня

Практичне заняття "Зародження масової культури"
Завдання:
- Опрацювати матеріали до практичного заняття 5 (ст. 211-216) та опрацювати словник понять до заняття.
- Виконати онлайн тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 581861

Узагальнення за  РОЗДІЛОМ 4. Міжнародні відносити (друга половина ХІХ-початок ХХ ст.) та Розділом 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кін. ХVІІІ- поч. ХХ ст.)
Завдання: 
- Повторити параграфи 22-23.
- Опрацювати  матеріали узагальнення до розділу V (ст. 217-218) 
- !!! 22 травня з 12:00 до 13:00 години !!! виконати контрольний онлайн-тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 505396


ПРАВОЗНАВСТВО  завдання на 22 травня

Узагальнення за РОЗДІЛОМ 5. ЯКЩО ПРАВО - ЦЕ ПРОФЕСІЯ
Завдання: 
- Повторити параграфи 29-32.
- Дайте відповіді на запитання підсумкового узагальнення  "Правова обізнаність - запорука життєвого успіху" (опитувальник на ст. 214-215)
!!! 22 травня з 13:00 до 14:00 !!!  години виконати контрольний онлайн-тест за посиланням join.naurok.ua Код доступу 405830


УВАГА!!! Завдання на 14-15  травня

УВАГА!!! Фото  або скріншоти письмових завдань надсилайте  у Viber, на мессенджер або електронну адресу

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  завдання на 14-15 травня

Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кін. ХVІІІ- поч. ХХ ст.)
Наука і техніка ХІХ ст. Література і мистецтво ХІХ ст.
Завдання: 
Опрацювати презентації до уроку "Розвиток науки" ТУТ, "Розвиток техніки" ТУТ 
"Література" ТУТ, "Мистецтво" ТУТ
Опрацювати параграф 23 (ст. 202-210), опрацювати словник понять до уроку, таблицю "Важливі відкриття в галузі фізики" (ст.204-205)
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 777437

ПРАВОЗНАВСТВО  завдання на 15 травня

Суд. Судовий процес. Практичне заняття
Завдання: 
Переглянути відео урок  ТУТ 
Опрацювати параграф 31-32, порівняти поняття "цивільний процес" та "кримінальний процес", визначивши спільне та відмінне (письмово у зошиті,  фото виконаного завдання надіслати у Viber або на електронну адресу) 
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 200023

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  завдання на 07-08 травня

РОЗДІЛ 4. Міжнародні відносити (друга половина ХІХ-початок ХХ ст.)
Завдання:

- Переглянути відео урок ТУТ
- Всеукраїнська школа онлайн відео урок 

 “Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ-ХХ століття”
- Опрацювати презентацію до уроку ТУТ, - Опрацювати параграф 22 ст. 190-197, опрацювати словник понять до уроку
- Заповнити таблицю "Міжнародні кризи й збройні конфлікти на початку ХХ ст." на ст. 198. (письмово у зошиті,  фото виконаного завдання надіслати у Viber або на електронну адресу) 
- Опрацювати узагальнення до розділу 4 ст. 198-200
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 829375

ПРАВОЗНАВСТВО  завдання на 08 травня

МИ І ПОЛІЦІЯ
Завдання: 
- Опрацювати презентацію ТУТ
- Опрацювати параграф 30, рубрику "Добрі поради" на ст. 205-206 
- Переглянути мультик "Ти і поліція" (серія 2) Із цієї серії Ви дізнаєтесь про те, як поводити себе, коли поліція просить Вас пред'явити документи або наполягає на особистому огляді або хоче Вас опитати. ТУТ
- Переглянути мультик "Ти і поліція" (серія 4) Із цієї серії Ви дізнаєтесь про те, що таке адміністративне правопорушення, чи легко його вчинити і що робити, якщо з Вами така халепа сталася. ТУТ
- Переглянути мультик "Ти і поліція" (серія 5 ) Із цієї серії Ви дізнаєтесь відповідь на питання: “Що робити, якщо правоохоронці примушують тебе зізнатися у кримінальному злочині?” ТУТ
- Підготувати практичний порадник (письмово у зошиті) "Як звернутися до поліції"
- Виконати онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 738054

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ завдання на 27-30 квітня

РОЗДІЛ 8. Культура України в середині 19-на початку 20 ст.

Завдання:
- Повторити матеріал підручника (ПАРАГРАФ 33-35)
- Тренажер для запам’ятовувавння персоналій з історії України за програмою ЗНО-2020 Тема Культура України кінця XVIII – першої половини ХІХ ст.
- Для узагальнення та систематизації вивченого матеріалу з теми "Українська література, театр, музика в другій половини 19-поч. 20 ст." перевірте себе, виконавши завдання Історичної вікторини ТУТ
- Для узагальнення та систематизації вивченого матеріалу з теми "Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половини 19-поч. 20 ст." перевірте себе, виконавши завдання Історичної вікторини ТУТ
- Виконати тести підручник ст.298-301 (фото з відповідями надіслати у Viber або на електронну адресу)
- 30 квітня 12:00-13:00 !!! Виконати контрольний онлайн-тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 505549

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ завдання на 21-24 квітня

Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половини 19-поч. 20 ст. (3 години)
Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 35) 
- Переглянути навчальне відео ТУТ
- Переглянути короткі інформаційні відео:
- ФЕДОРІВ ПРО ГОРОДЕЦЬКОГО: химери, туалети і бетон.

- Будинок з химерами
- "Ластівчине гніздо" Крим
- ПИМОНЕНКО МИКОЛА. ВИДАТНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ЖИВОПИСЕЦЬ

- Запорожці пишуть листа... Кому?
- Скласти синхроністичну таблицю створення найвизначніших пам"яток архітектури та образотворчого мистецтва (письмово в зошиті)
- Виконати завдання 5-6 на ст. 297 (письмово)

ПРАВОЗНАВСТВО  завдання на 21-24 квітня

РОЗДІЛ 5. ЯКЩО ПРАВО - ЦЕ ПРОФЕСІЯ
Професія "юрист". Юристи в нашому житті
ЗАВДАННЯ 
- Опрацювати  параграф 29, 
- Визначте "плюси" та "мінуси" професії юриста (письмово в зошиті)
Виконати  онлайн тести,  відкривши посилання join.naurok.ua  
Код доступу  574715    та  Код доступу   862692

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ завдання на 13-17 квітня

УВАГА!!! Фото  або скріншоти письмових завдань надсилайте  у Viber, на мессенджер або електронну адресу

Урок узагальнення за РОЗДІЛОМ 7. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії  на початку ХХ ст.
Завдання:
-  Виконати тестові завдання з підручника ст.269-271  (письмово, відповіді надіслати у Viber)   
-  Виконати  онлайн тест,  відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 319570

РОЗДІЛ 8. Культура України в середині 19-на початку 20 ст.
Розвиток освіти і науки
Завдання: 
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 33) 
- Переглянути відео ТУТ, заповнити таблицю  "Видатні науковці України" (ст. 275),  завдання 3 на ст. 280 (письмово)
- Скласти історичний  портрет діяча української науки другої половини 19-поч. 20 ст.

Українська література, театр, музика в другій половини 19-поч. 20 ст.
Завдання: 
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 34) 
Переглянути відео ТУТ , виконати завдання 3-5  на ст. 288 (письмово)
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 455396

ПРАВОЗНАВСТВО  завдання на 13-17 квітня

Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх
 ЗАВДАННЯ 
- Переглянути відеоурок ТУТ 
- Опрацювати  параграф 28, 
- Заповнити таблицю (письмово у зошиті) ст. 186
- Опрацювати рубрику "Добрі поради. ЯК НЕ СТАТИ ЖЕРТВОЮ ЗЛОЧИНУ" (ст. 188-190)   

Узагальнення за Розділом 4 "Неповнолітні як суб"єкти цивільних, сімейних, трудових та адміністративних правовідносини" (§16-28) 
ЗАВДАННЯ 
Виконати контрольний  онлайн-тест,  відкривши посилання join.naurok.ua  
Код доступу 706325

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 06.04-10.04

УВАГА!!! Фото  або скріншоти письмових завдань надсилайте на месенджер або електронну адресу


РОЗДІЛ 7. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії  на початку ХХ ст. 
Короткий відеоурок з теми "Західноукраїнські землі на початку ХХ століття".
Ви можете завантажити до теми  презентацію та конспект

Урок 1 Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земельна початку ХХ ст.  
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 30)
- Переглянути відео-лекцію тут
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 425993 

Урок 2 Піднесення українського національного руху
Завдання: 
- Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 31) 
- Переглянути відео-лекцію тут
- Виконати онлайн тест, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 439108 
- Творче завдання: Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті

Урок 3 Вплив греко-католицької церкви на формування національної свідомості населення західноукраїнських земель. Практичне заняття
Завдання: 
Опрацювати матеріал підручника (ПАРАГРАФ 32) 
- Переглянути відео-лекцію тут
Творчі завдання (на вибір): 
- Уявіть себе журналістом телепрограми "Подорож у часі". Підготуйте  3-5 запитань для уявного інтерв"ю з митрополитом Андрієм Шептицьким про вплив греко-католицької церкви на формування національної свідомості  населення західноукраїнських земель
Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті

ПРАВОЗНАВСТВО  06.04-10.04

Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх

 ЗАВДАННЯ 

- Опрацювати  параграф 27, 

- Завдання 3-4 (письмово у зошиті) ст 181

Виконати  онлайн тести,  відкривши посилання join.naurok.ua  

Код доступу  246695  та  237627 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 16.03-04.04

РОЗДІЛ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації
Тема 18. Наддніпрянська Україна в 1900 – 1914 рр (параграф 25-28)
Ви можете  переглянути до теми 18 «Наддніпрянська Україна в 1900 – 1914 рр.» презентацію та  конспект.








Розділ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації


1) Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини. Вивчити: підручник §25
ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ https://sites.google.com/view/interaktyvni-istoriia9klas/головна/розділ-6-україна-початку-хх-ст-перед-викликами-модернізації/особливості-соціально-економічного-розвитку-наддніпрянщини


УЗАГАЛЬНЕННЯ до розділу
 Виконати тести  підручник ст.242-245  (відповіді надіслати у Viber)   
Виконати  онлайн тест,  відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 470189 та 477034   

ПРАВОЗНАВСТВО  16.03-03.04

ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ НЕПОВНОЛІТНІХ. 
ОХОРОНА ПРАЦІ НЕПОВНОЛІТНІХ 





ЗАВДАННЯ Опрацювати  параграф 22-23, завд. 1-3 (письмово у зошиті) ст 154.
     Виконати  онлайн тест,  відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу  689031

Практичне заняття ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НЕПОВНОЛІТНІХ


ЗАВДАННЯ Опрацювати  параграф 24
Складіть резюме  для працевлаштування (письмово у зошиті), скориставшись порадами, вміщеними в параграфі
         
АДМІНІСТРАТИВНІ  ПРАВОПОРУШЕННЯ.
ЗЛОЧИН. КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОСТУПОК



ЗАВДАННЯ Опрацювати  параграф 25-26, 
                           завд. 3 (письмово у зошиті) ст 168, завд 2,4 ст 176
     Виконати  онлайн тест,  відкривши посилання join.naurok.ua  
     Код доступу  279850   

3 коментарі:

  1. Доброго дня. Знайшла для себе https://sites.google.com/view/interaktyvni-istoriia9klas/головна. Як користуватися ним. Діти виконують завдання. А як ви перевіряєте. Не розумію. Дякую. Дуже цікавий і корисний ваш блог.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за відгук, дуже приємно. Стосовно посилання, яким ви цікавитесь - це не мій ресурс, я запозичила на просторах Інтернету. Тому деякі завдання учні виконують у зошиті, а мені надсилають фото, а результати виконання інтерактивних вправ надсилають як скріншоти.

    ВідповістиВидалити